,

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Οργάνωση των E-mail σας


Πώς να οργανώσετε τα E-mail σας.
Για να μη χαθείτε στο μεγάλο όγκο μηνυμάτων που λαμβάνετε αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
1. Ανοίξτε δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς (ένα προσωπικό, ένα επαγγελματικό).

2.  Αναπτύξτε μία ρουτίνα για το πότε θα βλέπετε τα μηνύματα σας.

3. Μπορείτε (με κάποια προγράμματα όπως το outlookνα βλέπετε μια περίληψη του κάθε μηνύματος ώστε να μη χρειάζεται να τα ανοίγετε όλα.

4.  Σβήνετε αμέσως όποια είναι ενοχλητικά, διαφημιστικά μηνύματα.

5. Χρησιμοποιήστε φίλτρα ώστε να μπλοκάρει το πρόγραμμα μηνύματα από συγκεκριμένες διευθύνσεις.

6.  Οργανώστε τα μηνύματα σας. Ομαδοποιήστε τα αναλόγως του θέματος τους και βάζετε τα σε φακέλους. Αφήνετε έξω όσα θέλουν άμεση απάντηση. Μετά τα αρχειοθετείτε ή τα σβήνετε.

7.  Γράφετε σύντομες απαντήσεις


Δείτε ακόμα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου